Fredagen den 13

Fredag - Idag så har de inte varit en vanlig skoldag haha... verkligen otur :o
Det började med att olivia gömde min mobil och jag letade och frågade alla sen så visade sudiye min mobil och sa att de var olivia som hade tagit den och jag spruta vatten på dem (för skojs skull) och sen när vi kom ner till skåpen så tog sudiye sin vattenflaska och börja spruta på mig så jag blev dyngsur och då börja jag spruta på henne igen för att hon gjorde mig dyngsur, och sen fick vi torka golvet x) HAHA men kul var de, fast de som inte var roligt var att jag var helt genomblöt..... iallafall älskar dig kvinna :) :love:
Men iallafall vi hade alla våra lektioner förutom musik och de suger :p aja men hajdå :D


CIAO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0